星期一, 5月 21, 2007

電腦.........復活

花了一千三百大元,拼了命地一次過換掉cpu和底板,終於給電腦還魂了。

原本應該只需要換底板便足夠,沒有想過連cpu也要換。可是,我猶記得之前那塊intel duo雖有2.66G,但每晚都幾乎「熱到爆炸」,耗電不單只,由於火牛唔夠w數而搞到cpu風扇「嗚嗚」咁聲。反正,如果唔換cpu,要解決耗電和噪音問題,都起碼用幾舊去換火牛同cpu風扇...................不如索性就轉用amd, 又平, 又係dual core, 仲有低電壓, 盛惠六舊。雖然得2G, 但對於呢個唔用電腦打機的人黎講,都夠了。

到而家呢一刻,我仍未重新修復window, 而且仲要整返master同slave hdd先有得用返部野....................不過,經過連日以來抗戰似的緊張,總算鬆了一大口氣....................

今次的教訓係:
一、電腦零件的野,下次都係唔好自己亂黎
二、錢,幫我解決左電腦問題,但令到我有財政問題

教訓以外:
一、電腦野跌價,真係令人語塞。前一個星期用270元買了勁減左的kingston 1G RAM, 一個星期後的今日,佢再減到250元.....我做咩要俾多20蚊??